.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

آخرین نظرات

۲۵ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، تصاویری از شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)؛ احمد اعطایی آماده کرده ایم که در ادامه مطلب تقدیم میگردد. شهادت ایشان را به خانواده محترم آن شهید تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

۲ نظر ۲۸ آبان ۹۴ ، ۲۰:۰۸
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س)؛ احمد اعطایی (داماد آقای رحیم علمی تیلی) و مسعود عسکری؛ ساعت۹ صبح یک شنبه ۲۴ آبان در دارالشهدای تهران تشییع شد.

مراسم هفتمین روز شهادت ایشان، روز پنج شنبه مورخ 94/08/28 از ساعت ۱۴/۳۰ الی ۱۶در تهران، خیابان برادران حسنی (قلعه مرغی سابق) کوچه شهید راسخ ، مسجد سید الشهدا(ع) برگزار خواهد شد.

۲ نظر ۲۷ آبان ۹۴ ، ۰۱:۰۴
محمدسعید دشتی

برای مشاهده پوستر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

۰ نظر ۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۴
محمدسعید دشتی

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، کلیپ کوتاه نقشه تیل از ماهواره گوگل(Google Earth) را می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید.

۰ نظر ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۷
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل ،به اطلاع کاربران وهمشهریان گرامی می‌رساند که کاربران فضای مجازی می‌توانند برای دریافت آخرین اخبار سایت  در کانال خبری  ما در تلگرام با کلیک بر لینک زیر عضو شوند و آخرین اخبار و رویدادها را در قالب پیامک های خبری دریافت کنند.

توجه : لطفا دقت داشته باشید که حتما تلگرام شما بروزرسانی شده به آخرین نسخه ی این نرم افزار باشد.

طریقه عضویت در کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل در نسخه اندروید،  ios و ویندوز فون همانند مراحل زیر است..


برای بروز رسانی گوشی تلفن همراه خود باتوجه به سیستم عامل آن و همچنین آموزش  این بروز رسانی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

۰ نظر ۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۱:۴۲
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، عصر عاشورای 94 دومین سال برگزاری مراسم شبیه خوانی در دهستان تیل بود که با استقبال بی نظیر مشتقان و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همراه شد. به درخواست تعدادی از دوستان کلیپ تدوین شده این مراسم (توسط این سایت) جهت مشاهده کاربران گرامی برروی وبگاه قرار میگیرد تا عزیزانی که این مراسم را از نزدیک مشاهده نکرده اند فرصت دیدن آن را از دست ندهند. منتظر نظرات و پیشنهادات شما جهت بهبود اجرای این مراسم در سالهای آتی هستیم.

جهت مشاهده فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

۱ نظر ۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۳
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل،ششمین نمایشگاه کتاب دهستان تیل از  بیست و چهارم  لغایت سی ام آبان ماه به مدت 7 روز به مناسبت هفته کتاب، در کتابخانه عمومی تیل برگزار خواهد شد.

برای مشاهده پوستر در سایز اصلی روی عکس بالا کلیک کنید.

۰ نظر ۲۰ آبان ۹۴ ، ۰۳:۰۰
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، متقاضیان عضویت(رایگان) در کتابخانه عمومی تیل می توانند روز یکشنبه  بیست و چهارم آبان ماه با حضور درکتابخانه  نسبت به ثبت نام اقدام، و یا از طریق سامانه مدیریت کتابخانه ها (سامان) به نشانی: www.samanpl.ir پیش ثبت نام عضویت را انجام دهند.شایان ذکر است؛ پس از انجام پیش ثبت نام، متقاضی می تواند تا دو هفته پس از تاریخ مزبور به کتابخانه مراجعه و فرایند ثبت نام را نهایی نماید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه کتابخانه مراجعه کنید.

۰ نظر ۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۶
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، باراش طراوت بخش باران به صورت پراکنده( و بعضا مداوم وشدید) از دیشب آغاز شده و ادمه دارد.همچنین،اولین تگرگ پاییزی ظهر امروز تیل را سفید پوش کرد.گزارش تصویری در ادمه مطلب.

۲ نظر ۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۳:۴۵
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، دکتر علی اکبر صفی پور متولد سال 1346 دهستان تیل شهرستان شبستر است. ایشان در اسفند ماه۱۳۹۲ با حکم علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به عنوان مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان شرقی منصوب شده اند، با افتخار به وجود همچین شخصیتی از دیار فرهنگ دوست تیل، اشاره مختصری به سوابق تحصیلی،سوابق اجرایی و... این همشهری عزیز می اندازیم.

توفیق روز افزون ایشان را از خداوند منان خواستاریم.


۶ نظر ۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۳:۲۶
محمدسعید دشتی