.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

آخرین نظرات

۳۰ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

...پختن چغندر و سیب زمینی در آتش تنور حلاوتی دیگر به مجلس یلدا میداد و خوردن آن در شب چله سرمای آن شب را به فراموشی می سپرد.

۰ نظر ۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۳:۰۵
محمدسعید دشتی

باعرض تبریک به مناسبت 9 ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)شعری در وصف آن حضرت تقدیم عاشقان ایشان می شود:

۰ نظر ۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۹
محمدسعید دشتی

یلدا با چله روز سی ام آذر ماه و شب اول دی ماه آغاز می شود که از نیمه شب به بعد جزء اول دی محسوب می شود و (غورس) آی تمام می شود و دی آغاز میشود و مردم منتظر باریدن برف می شوند که حال و هوای طبیعت را دگرگون کرده وسفید پوش گرداند و زیبایی آن را دوچندان کند.

۰ نظر ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۴:۰۳
محمدسعید دشتی

پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل: ضمن تسلیت سالروز شهادت جانگداز امام حسن عسکری(ع) شعری تقدیم علاقه مندان آن حضرت می شود:

۰ نظر ۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۳:۱۹
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی با ثبت نام کاندیداها رسما کلید می خورد.ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس از امروز ۲۸آذر ماه لغایت ۴ دی ماه به مدت هفت روز در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری شبستر انجام می شود .

۰ نظر ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۲:۱۱
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، چهارمین همایش سالانه گروه زیست محیطی "یاشیل میشو" برگزار شد.این همایش باهدف حمایت واحیای محیط زیست منطقه گونئی و جلوگیری از تخریب آن از ساعت 16 امروز 27 آذر در محل سالن اجتماعات سازمان محیط زیست برگزار شد.

۲ نظر ۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۸
محمدسعید دشتی

پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل:شهید احمد اِعطایی داماد رحیم علمی تیلی که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه رفته بود؛ شامگاه روز پنج شنبه ۲۱ آبان در نبرد با تروریست های تکفیری در حومه حلب به شهادت رسید. متنی که به همراه تصاویر در ادامه مطلب می خوانید داستانی کوتاه از سیر زندگی این شهید بزرگوار است.

۱ نظر ۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۵
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، «پنجاه و هشتمین» مرحله یارانه نقدی مربوط به آذرماه سال جاری همانند ماههای گذشته به ازای هر نفر45 هزار و 500 تومان ساعت 24پنج شنبه مورخ 94/09/26به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود/

۰ نظر ۲۵ آذر ۹۴ ، ۰۱:۰۳
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، در پی بارش برف سنگین امروز و سردی هوا،  مدارس پیش دبستانی و ابتدایی مناطق تسوج  فردا سه شنبه ۲۴ آذر ماه  با یک ساعت تاخیر شروع می شود.

۰ نظر ۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۱
محمدسعید دشتی

پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل: به دنبال بارش سنگین برف امروز،  دهیاری تیل اقدام به برف روبی و نمک پاشی در معابر اصلی و بلوار ورودی تیل نمود.  هم اکنون معابر اصلی تیل باز بوده و عبور و مرور در جریان است.

۰ نظر ۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۲
محمدسعید دشتی