.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

آخرین نظرات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، برخورد دوخودروی پراید و کامیون حدودا ساعت 9:20 صبح در سه راهی شیخ ولی حادثه آفرید.

صبح امروز یک دستگاه کامیون که از روستای تمرلی سلماس به طرف شبستر در حرکت بود در حد فاصل شیخ ولی و بندر شرفخانه با یک دستگاه سواری پراید به رانندگی زین العابدین شادمهر وبه صورت شاخ به شاخ تصادف کرد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی ضمن اعلام این حادثه رانندگی در جاده تسوج-شبستر بر لزوم احتیاط رانندگان بر رعایت قوانین ایمنی و راهنمائی و رانندگی تاکید کرد.

حسینقلی زاده گفت:این حادثه امروز صبح مورخه 1394/12/25 در جاده تسوج-شبستر و برخورد دو خودروی پراید و کامیون , که بدنبال آن منجر به مرگ 4 تن شد.

وی گفت:با اعلام این حادثه در ساعت 9:26 به اپراتوری فوریتهای پزشکی شبستر, پایگاه اورژانس 115  شرفخانه بمحل اعزام شد و تکنسینهای اعزامی مرگ 4 تن را بعلت شدت برخورد در محل تائید کردند و امدادگران هلال احمر (تیل) در جهت رهاسازی جسدها مجبور به برش خودرو شدند.

حسینقلی زاده گفت:عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومین و کشته ها را در بر میگیرد.

فوتیها همگی اعضای یک خانواده؛مرحوم زین العابدین شادمهر 37 ساله، همسرش 30 ساله و دو کودک 2 و 8 ساله بودند.

سرگرد حسنی فرمانده پلیس راه منطقه علت این حادثه را بی احتیاطی راننده پراید و تجاوز به چپ آن دانست./





نظرات  (۳)

خیلی سخته خدا رحمتشون کنه
برای شادی روحه این عزیزان فاتحه
خدا به خانوادش صبر بده
برای شادی روحه این عزیزان صلوات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی