.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

آخرین نظرات
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۳:۲۸

عزاداری عصر عاشورا/ فیلم

پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل: کاربران گرامی میتوانند کلیپ عزاداری عصر عصر عاشورا در محل امامزاده سید حسین کوه کمری تیل را با کیفیت HD /عالی بر روی لینک زیر مشاهده فرمایند:


مشاهده فیلم


منتظر نظرات سازنده شما هستیم



نظرات  (۴)

سلام اقای سعید دشتی

 

خیلی ممنون از زحمات شما

اجرتان با سید الشهدا

احسنت

پاسخ:
باسلام
باتشکر از ابراز لطف جنابعالی
سلام آقای دشتی خسته نباشی . امیدوارم همیشه موفق و موید باشی
من هر روز یه سر به سایتت میزنم .خوشحالم .
ولی اگه اخبار سایتو بیشتر به روز کنی  خیلی خوب میشه
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتان در وب
متاسفانه دست تنهام و با مشغله هایی که خودم دارم کمتر میشه اطلاعات و بروز کنم و سعی میکنم تاحدتوان اطلاعات آپدیت بشه، در ثانی اخبار و فعالیت های تیل نسبت به شهرهای بزرگتر و کل شهرستان کمتر است.
بازم از اظهار لطف جنابعالی سپاسگذارم.
سلام وخسته نباشید.
قوووووووربون همه بروبچ باحال که تونستن این همه شور وحال بدن به مردم دهستان با زحماتشون.دم همتون گرم  و خداقوت
پاسخ:
سلام
ممنون از ابراز لطف جنابعالی
با عرض سلام وخسته نباشید  از مدیر سایت ،از تلاش های شما در جهت اطلاع رسانی دقیق و رسایتان از اخبار واوضا شهرستان تیل تشکر وقدردانی میکنم آرزو ی هر چه بهتر شدن  سایت  و بروز رسانی های جدید شما در آینده هستم

پاسخ:
یاسلام واحترام 
ممنون از اظهار نظر شما...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی