.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

آخرین نظرات

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، ثبت نام مقطع پیش دبستانی از روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه 95 در مدرسه نور تیل آغاز میشود. والدین گرامی میتوانند با در دست داشتن مدارک ذیل الذکر و در تاریخ مقرر جهت ثبت نام فرزندان خود به آموزشگاه نور تیل مراجعه نمایند.

۰ نظر ۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۵
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل،در پی تکثر کانال های تلگرامی در سطح شهرستان شبستر و همراهی این کانال ها با وبسایت ها و وبلاگ های خبری و فرهنگی اجتماعی شهرستان...

۰ نظر ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۱
محمدسعید دشتی

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از آغاز ساماندهی خدمات ارزش افزوده پیامکی شامل پیامک‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی، بازی و سرگرمی خبر داد.

۰ نظر ۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۴۶
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل ، تصاویری از بارش باران و طراوت شکوفه های بهاری روز دوشنبه 23 فروردین ماه 95 در دهستان تیل تقدیم می گرد.

۰ نظر ۲۴ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۱۵
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، هیئت جوانان تیل در نظر دارد مراسم قرائت زیارت عاشورا و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را روز های پنج شنبه هرهفته برگزار کند. از سروران و عاشقان دل سوخته اهل بیت(ع) دعوت بعمل می آید تا در این مراسم معنوی حضور بهم رسانند.

۰ نظر ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۰۳
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، ثبت نام مراسم اعتکاف "ویژه بانوان" در دهستان تیل از امروز آغاز شد. علاقه مندان جهت شرکت در این مراسم وکسب اطلاعات بیشتر میتوانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 لغایت 12 ظهر به محل پایگاه فاطمیه(س) تیل مراجعه کنند.

۰ نظر ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۲
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، تصاویری از حضور همشهریان و میهمانان گرامی در سد تیل در روز سیزدهم فروردین(سیزده بدر) آماده شده است که تقدیم میگردد.

۴ نظر ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۴
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل ، اگرچه سیزده فروردین در تقویم رسمی کشور روز طبیعت نام گرفته و مردم به دامان کوه و صحرا و فضای سبز رو می آورند اما چند سالی است که یک موضوع غیرطبیعی به نام دروغ 13 در جامعه رواج یافته است.

۰ نظر ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۲۵
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، هنرجویان باشگاه کاراته کیوکوشین تزوکای تیل به مربیگری ابوالفضل مقتدری امروز جهت انجام تمرینات رزمی در محل سد تیل حضور یافتند.

۰ نظر ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۷
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، اکیپ امدادو نجات جمعیت هلال احمر شهید حسینی تیل بخش تسوج در طرح نوروزی  سال 95 در آماده باش کامل جهت امداد رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

تلفن" 112   "ندای امداد به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی است.

۰ نظر ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۷
محمدسعید دشتی