.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

آخرین نظرات

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، با آغاز فصل بهار و بخصوص اردیبهشت ماه طبیعت جان دوباره ای برای روییدن و شکوفا شدن میگیرد. در این میان مکان های مختلف و آثار تاریخی و گردشگری بسیاری در تیل برای مشاهده و گذراندن اوقات فراغت دوستداران طبیعت وجود دارد.

۱ نظر ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۴۱
محمدسعید دشتی

با حضور سخنگوی وزارت ارشاد، محمد محمدپور به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی معرفی شد.

۰ نظر ۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۵
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، کاشی کاری هفت رنگ مسجد جامع صاحب الزمان(عج) تیل بعد از حدود 5 روز کاری  توسط کاشی کاران اصفهانی به پایان رسید. نحوه تکمیل وزیباسازی سردرب ورودی مسجد به صورت عکس تقدیم میگردد.

۰ نظر ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۲۷
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تیل، «معصومه آقاپور علیشاهی» با کسب بیشترین آرای  مأخوذه در شهرستان شبستر به عنوان نماینده مردم شهرستان شبستر در دهمین دوره، به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

۰ نظر ۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۳:۵۸
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، در این پست سایت، تصاویری زیبا از تیل که با لنز دوربین خانم سمیه منصور گرفته شده  برای مشاهده کاربران گرامی آماده شده است.

۰ نظر ۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۶
محمدسعید دشتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، مراسم معنوی اعتکاف بانوان تیل همزمان با سراسر کشور از دوم الی چهارم اردیبهشت ماه آغاز شد و  امروز نیز با برپایی مراسم زیارت امّ داوود و همچنین برنامه های مذهبی و فرهنگی متناسب با ایام بیض و شهادت حضرت زینب(س) بعد از نماز مغرب و عشاء و با افتطار معتکافان به پایان رسید.

۱ نظر ۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۱۸
محمدسعید دشتی