.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

آخرین نظرات
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۵

گذری بر سیر عروج یک مرد

پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل:شهید احمد اِعطایی داماد رحیم علمی تیلی که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه رفته بود؛ شامگاه روز پنج شنبه ۲۱ آبان در نبرد با تروریست های تکفیری در حومه حلب به شهادت رسید. متنی که به همراه تصاویر در ادامه مطلب می خوانید داستانی کوتاه از سیر زندگی این شهید بزرگوار است.

 

داشتم برای خودم زندگی می کردم که حاجی زنگ زد و گفت بیا مسجد . منم رفتم


 

 

قرار شد سیم کشی برق مسجد  را دست بگیرم. البته با کمک داود

 


شروع کردم به متر کردن و علامت  گذاری

 

 

بعدش هم با هیلتی افتادم به جان در و دیوار

 

 

از کار که خسته می شدیم آقا رضا از شهدا می گفت و ما انرژی می گرفتیم . راستی شهدا چقدر با حال بودن

 

 

این همان نردبانی است  که بچه ها برای زدن بنرهای شهادتم کلی از آن  استفاده کردند

 

 

یکهو دلم هوای رفتن کرد و کارهای مسجد را نصفه و نیمه رها کردم و رفتم حرم بی بی

 

 

آنجا پایم شکست. به من گفتند باید برگردی . گفتم این پا قرار است برود زیر خاک دیگر  چه فرقی می کند

 

 


جایتان خالی، آنجا دمار از روزگار تکفیری ها درآوردم

 

 

به حاجی قول داده بودم زود بیایم کارها را تمام کنم . شب قبل از این که  مرا بیاورند تلفنی با حاجی صحبت کردم . گفتم که« زود میام »و آمدم.

 


 این هم من! دیدید بدقولی نکردم

 

 

دمتان گرم. خوب هوایم راداشتید.

 

 

این ها  هم همرزم هایم هستند. پدرشان را در آورده بودم. از دستم راحت شدند

 

 

اینجا هم خانه جدید من. یادتان نرود به من سر بزنید.

 

 

دعا می کنم شما هم شهید شوید . خیلی حال خوبی است .

 

 

این دو کوچولو هم بچه هایم هستند. اگر نگفتم هوابشان را داشته باشید چون به خدا سپردمشان. ولی دوست دارم دو  طلبه ولایتی شوند. خودم هم هوایشان  را دارم .

 

 


محل دفن شهید اعطایی در قطعه بیست و ششم گلزار شهدای بهشت زهرا(س) می باشد/


نظرات  (۱)

عالی بود ممنون یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی