.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

آخرین نظرات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، چهارمین همایش سالانه گروه زیست محیطی "یاشیل میشو" برگزار شد.این همایش باهدف حمایت واحیای محیط زیست منطقه گونئی و جلوگیری از تخریب آن از ساعت 16 امروز 27 آذر در محل سالن اجتماعات سازمان محیط زیست برگزار شد.

دراین همایش دکتر توفیقی وزیر سابق علوم، دکتر امانی مشاور ارشد خانم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست، اعضاء گروه و نمایندگان شهرها و دهستان های گونئی حضور داشتند.

دکتر توفیقی بعنوان یکی از سخنرانان این همایش با اشاره به ضرورت توجه به محیط زیست و مشکلات موجود، عوامل تاثیر گذار در محیط زیست مثل سیاست های اجرائی، نقش آموزش و پرورش و نقش پررنگ دانشگاه درحفظ محیط زیست نظرات خود را پیرامون راهکارهای حل مشکلات موجود بیان فرمودند.

از برنامه های این همایش میتوان به اجرای عاشیق های آذری و سرود خوانی نونهالان به زبان آذری اشاره کرد.

شایان ذکر است؛ چوبان گونی( روز چوپان ) برای اولین بار در دنیا توسط این گروه نام گذاری شده است و اسکندر یاسینی بعنوان چوپان نمونه کشوری از منطقه شبستر در سال 93 انخاب شده اند.

 همچنین اولین همایش "چوپان نمونه" فروردین ماه 95 در شبستر برگزار خواهد شد.

آقای مهندس حمید فر و جناب آقای شهنازی به نمایندگی مردم فهیم تیل و بعنوان مهمان در این همایش حضور داشتند.

گروه زیست محیطی یاشیل شهرستان شبستر یک گروه غیر دولتی بوده و با همکاری جوانان و همشهریان علاقه مند به حفاظت و گسترش عرصه های طبیعی و محیط زیست تشکیل یافته و با توجه به خودیاری و همکاری مادی و معنوی همشهریان گرامی توانسته فعالیتهای گسترده ای را در زمینه حفاظت از محیط زیست و گسترش فرهنگ گردشگری و انجام ورزشهای گروهی به انجام رساند که این امر تاثیرات قابل ملاحظه ای در زمینه های مختلف در منطقه گذاشته و در طول سال علاقه مندان بسیاری در برنامه های متنوع و مختلف این گروه شرکت می کنند/

باتشکر از آقای شهنازی جهت ارسال خبر


تصاویر تکمیلی:


نظرات  (۲)

۱۲ دی ۹۴ ، ۰۹:۲۶ عضو یاشیل میشو
سلام :
متشکرم از سرعت انتشار خبر هرچند که به ساعت اولیه همایش پرداخته اید. ومتاسفم برای گروه یاشیل میشو که با گذشت 15 روز هنوز خبر رسانی را در سایت هم نگذاشته.
پاسخ:
باسلام و احترام
ممنون از ابراز لطف شما
به دلیل عدم حضور بنده در مراسم فوق و اطلاع از طریق یکی از دوستان، تا این حد که در متن آورده شده توانستم خبر را پوشش دهم.
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۹ سعید شهبازاصل
جناب دشتی بسیار ممنون از اطلاع رسانی سریع و دقیق شما

پاسخ:
سلام
ممنون از ابراز لطف شما،

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی