.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

آخرین نظرات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، 23 دی ماه94 مصادف با بیست نهمین سالگرد شهادت شهید کریم جعفرنژاد از شهدای دوران دفاع مقدس دهستان تیل می باشد.


شهید جعفرنژاد  متولد سال  1344  تیل هستند و تاریخ شهادت ایشان 23 دی ماه 1365 در منطقه شلمچه خوزستان است.

خاطره ای از شهید جعفرنژاد به روایت برادرش نصرت جعفرنژاد:

روحیه شهادت طلبی را همیشه در خانواده تشویق میکرد همیشه از جبهه ها می گفت، می گفت دعا کنید این سید بزرگوار(امام راحل) را، دعا کنید که به دست این عراقیها رسید نشویم. روزی از منطقه عملیاتی به مرخصی آمده بود بجای اینکه به خانه اش برود اول می آمد به من سرمیزد بنده ایشان را با یک لباس نظامی در یک حالت عجیب و غریب دیدم، گفتم چه خبر است؟ گفت دیگر جبهه است...به جای اینکه به خانه اش برود رو کرد به طرف جاده کرج..گفتم چرا اینطور؟ گفت از سنگر های عراقی به چراغ قوه ام باطری انداخته ام جایز نیست به آن خانه ببرم..آنقدر ایشان به حرام و حلال معتقد بود، حتی در پاکسازی سنگرهایی که عده ای از عراقیهارا اسیر گرفته بود آب قمقمه خودش را به آنها هدیه کرده بود....

یاد وخاطره این شهید بزرگوار را گرامی میداریم/


نظرات  (۲)

سلام اقا سعید

تو متن دوتا می گفت نوشتی

اصلاحش کن با تشکر
سلام
از همین آقا نصرت که ادعای نزدیکی به شهید را دارد سوال شود که در این مدت 29 سال چند بار به خانواده ایشان سر زده و جویای حال ایشان شده.
آخر تا چه حد تزویر و ریاکاری؟!
پاسخ:
باسلام
دوست گرامی، بنده خاطره ذکر شده در متن را از اسناد موجود و ثبت شده بنیاد شهید استخراج کرده ام.واین بازگویی خاطره مربوط به چندین سال پیش می باشد.
سعیمان دراین باشد که از روی ظاهر و زود قضاوت نکنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی