.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

.

پایگاه اطلاع رسانی تیل

آخرین نظرات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دهستان تیل، همزمان با سراسر کشور و شهرستان شبستر، راهپیمایی ۲۲ بهمن در دهستان تیل و با حضور اقشار گوناگون مردم برگزار شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان تیل برگزار شد و شرکت کنندگان بار دیگر ضمن حمایت از مبانی انقلاب اسلامی تاکید و انزجار خود را از سیاست‌های استکبار جهانی اعلام کردند.

در این راهپیمایی که از مقابل مسجدجامع تیل آغاز شد، شرکت کنندگان ضمن محکوم کردن توطئه های استکباری، بر وحدت و همدلی مردم حول محور رهبری با عنوان تنها رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، تاکید کردند.

در پایان این مراسم قطعنامه ی راهپیمایی ۲۲ بهمن قرائت  و پرچم استکبار به آتش کشیده شد/


 

نظرات  (۱)

۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۱ سید حمزه حسینی امامی
افرین بر غیرت و مردانگی ملت ایران جا دارد از طرف شورای اسلامی دهستان تیل از اهالی ولایت مدار و شهید پرور دهستان که امروز 22بهمن همراه و همگام با ملت ایران به میدان امد و بر دنبا و به ویژه بر دشمنان مملکت ایران اسلامی فهماند که ما همیشه و در همه حال پشت ولایت ایستاده و گوش به فرمان حضرت اقا هستیم و نیز با این عمل خود نشان داد که ایران اسلامی هیچ گاه و هیچ  زمان منهای ولایت نخواهد بود (ایران=ولایت فقیه) تقدیر و تشکر و قدر دانی نمود. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی